Sunday, December 13, 2009

Umahku Baru Di Renovat


salam...pe kabo?
da lme aq xmgedit blog aq
kwn2 aq rmai da bsing2 dok tnye blog aq ni da brabuk xedit2
so ni aq nk cite la skit umah aq yg br siap renovat

hmpir 3bln gak kot umah aq di renovat
start lpas raya korban
renovat tok ubah dr papan jd batu
umah aq dl ad papan dlm 30% lg
dinding blik aq(n adk aq),blik parent aq n skit dapur
kbykn papan da kne mkn dek anai2
2 yg renovat jd batu
Photobucket
blik aq(n adk aq) sblum di renovat
Photobucket
katil da kne cabut letak kt luar
tido tilam kt bwh lntai je
Photobucket
brng2 bsepah2 time renovat
lum siap lg
bilik parent aq(ad ac)
dinding udah di roboh kn
da tukar gan batu
lum cat lg...
da hmpir siap
aq mngecat umah
aq gah mgecat plindung tingkap
Photobucket
udah siap mgecat
Photobucket
upe blik aq stlh siap renovat
umah aq
pmndngn tepi umah aq
Photobucket
pmndngn dr dpn umah aq
umah sebandung(gabung gan umah umah arwah nenek aq)

sape nk dtng umah aq
mai la dtng
almt umah aq
622G,Kg Sg Merali,
Batu4,Jln Gombak,
53000 Kuala Lumpur....

7 comments:

diyanah said...

edit ke update? ah tak kesah lah kan edit ke update, selamat berumah baru.

-cramer-

..SuRaYa.. said...

huhu..jap2..raya aji ke raya puasa??
huhu..

nnt ak dtg,bg duit raya bnyk2 k..

selamat menjaga rumah bru ye..

nedd said...

hoyah rumah baru!

panda putih said...

jum dtg umah afiq..haha

patenjihah said...

laa ko ade belog ke?
aku baru tau lepas nmpak kat bloglist man.

jempu2 singgah belog aku. aku wat entry pasal gath. hehe

aku bukan aku said...

haha...

afiq2

-bannun!!!-

=p

fim said...

wah bagi alamat umah...abeh la kang ader org pinang ko hahahaha~